I got plenty of nothing!

Har kommit igång ordentligt med bokskrivandet nu och är inne på min sjunde sida. Precis som jag trodde var det bara början som behövde sparkas igång så skulle det bli lättare sen. Visserligen är jag väldigt lättdistraherad och hoppar gärna in på Internet hipp som happ och läser lite bloggar och så men det löser sig säkert. Så länge man skriver över huvud taget kommer man ju framåt, så jag ser på det med positiva ögon. :)

Annars har dagen bestått av en alldeles för lång sovmorgon, sångövande och ett pass BodyAttack som jag inte riktigt vet vad jag tycker om. Kändes på något sätt onaturligt för musklerna att röra sig på det sättet, låg liksom ingen teknik bakom. Man har blivit skadad av alls dansteknik under året som gått antagligen. Upptäckte igår när jag kom hem till min stora glädje att TV4 Science Fiction funkar hemma nu och att jag alltså kan se sci-fi lite när jag vill. Laddade därför upp med lite Månbas Alpha idag och blve genomlycklig när jag såg deras 70-talsaktiga utsvängda brallor och platåskor (som då tydligen ska vara högsta mode år 1999, riktigt kul). Får se om det blir mer sci-fi under sommaren, vill ju helst se Star Trek i kronologisk ordning så jag vet inte om jag kan se de avsnitt som går på tv:n. XD



Månbas Alpha ("Space: 1999") har iaf ett av de bästa ledmotiven nånsin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback