Nu kommer det en bil, nu kommer det en bil!

Haha, jag ska köra den nya Subarun (-96) imorgon eftersom pappa tar volvon när han ska till Västerås och jag upptäckte under provkörningen av Subarun idag att den har kassettbandspelare!!! Fatta den grejen, jag får användning av alla min agamla kassettband under körningen så imorgon blir det av med "Mamma Mu i stan" och "Anita och Televinken och Gulland Bornemark och hennes barn sjunger om hur man går på landsväg". XD



image9



Små cyklar som far omkring, dom hörs nästan ingenting, lite rassel och lite pling
Rassel rassel rassel rassel rassel rassel rassel och pling

För bilar dom låter så öronen gråter, och bilar dom dundrar så öronen blundar

Meeeeeeeeen.....små cyklar som far omkring, dom hörs nästan ingenting, lite rassel och lite pling
Rassel rassel rassel rassel rassel rassel rassel och pling!


Kommentarer
Postat av: Erika

Televinken var min favorit när jag var liten. Jag glömmer aldrig bort när han byggde en rymdraket.

Postat av: karin

I LOVE MAMMA MU!

Hon var min guru under perioden 5-9 år, sen övergick jag till det lite tuffare, aka Fablernas värld (där de säger koskit) och Sune.

2008-05-28 @ 21:41:03
URL: http://ingolf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback