Long time no see

Oj, mycket har hänt sen sist. Jag har varit på audition för Ölands musikteaterskola, Kulturama och Bjärnum (där jag gjorde audition för dels musikteaterkursen och Allmän musikalprofil samtidigt) och jag skulle egentligen åkt till Hola nu på måndag men jag har bestämt mig för att inte göra det. Har nämligen kommit in på Öland (!!!!) och förhoppningsvis kommer jag även in på någon kurs i Bjärnum, tyckte själv att min audition där gick jättebra, men vi får väl se.

Annars är det två hektiska veckor framöver, med konserter, studentfirande och mer konserter. Film och tv-konsert på lördag kl 17 i Kyrkskolans aula om någon vill komma och kolla, jag tror att det kommer bli bra :D Bal på fredag också, och jag har äntligen allt jag behöver till balen. Måste gå lite mer i mina skor och se om det finns någon som helst chans att kunna valsa i dom men annars känns allt på den fronten relativt lugnt.

Har faktiskt inte sett ett enda Star Trek avsnitt på säkert en månad eftersom jag var inne på en kort CSI-tripp/Dr Quinn-tripp, men förhoppningsvis ska vi råda bot på det. Måste kolla upp loppiset på Hammarbacken också så ska nog jag och Erika ta och hyra ett bord någon lördag för att försöka dryga ut kassan lite. Ska se om det är möjligt att leta sommarjobb utanför Ludvika nu också då paps köpte en till bil, men annars ser det inte ljust ut på den fronten.


För övrigt är det här nog det jag ser mest fram emot att få se för tillfället:



Skulle se den på söndag men pga middag med KU ser det ut att bli måndag istället, menmen. När jag fixar en ny mobil ska jag ha temat till Raiders of the Lost Ark som ringsignal :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback