Oh Micki Micki hej!

Och tack vare hemprovet har man alltså hittat svaret till frågan på labbrapporten som Micki inte ville svara på. Tack säger man, men nej tack då det inte ger svaret till frågan på hemprovet. Och när vi ändå är inne på det spåret kan jag ju säga hur mycket jag hatar strukturformler. Massa jäkla tid i PSP tar det för några fula bilder med en massa C och H på.

Måste nog skaffa sommarjobb också, vilket ger mig ångest (eller rädsla som Kierkegaard skulle ha sagt) då jag inte vill vara sommarmusikant, och då jag inte vet hur jag ska fråga efter andra jobb. Ska man bara traska in på ställen och kasta sitt cv på dem? Och vad ska man säga, typ "Öh du, jag undrar om jag kunde jobba här i sommar asså?" eller ska man fila på något väldigt ambitiöst och trevligt? Vet inte ens vilka ställen man kan trava in på, de enda som dyker upp i huvudet är mataffärer, men det lär ju finnas mer? Ponder ponder ponder...

Och kan någon svara på vad som menas med "Förklara varför alkoholernas polaritet förändras inom gruppen"? Vadå inom? Polariteten förändras väl pga gruppen inte inom gruppen? Eller menar hon att det här att göra med antalet OH-grupper? Tsk tsk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback