Lo and behold!

Det värsta som finns måste vara att vara småsjuk, sådär "jag har lite ont i halsen och en svullen halsmandel"-sjuk. Är man riktigt sjuk kan man bara ligga och dåsa och låtsas att man inte finns, men när man är småsjuk kan man göra exakt samma saker som när man är frisk, allt utom att gå och träna. Jag blir helt nipprig av att inte få gå till gymmet, som i vanliga fall brukar få besök av mig 3-4 ggr/veckan plus spinningpasset och dansen. Har inte varit och tränat på över en vecka nu och känner att snart får jag psykbryt och blir galen. Som tur var har vädret varit bra den här veckan (utom idag såklart, när jag äntligen har lite bra låtar att lägga in i mp3:n) så att man har kunnat varit ute och gått promenad, för annars hade jag nog suttit i fosterställning i något hörn och hyperventilerat över bristen på träning.

Annars är det lugnt på alla fronter, gick in på lovet med känslan av att det var rätt mycket att göra i skolan, men efter avslutad Kierkegaard-essä och tre nya sidor diskussion till projektarbetet känns det lugnt. Om bara Windows Movie Maker ville agera sin ålder och inte som en annan barnrumpa skulle allt vara guld. Får se om att det går att muta programmet med något, fruktkaka eller liknande.


Måste också tacka Fröken A för trevlig middag igår med linssoppa och bröd :) Många trevliga samtalsämnen och undertecknad fick tre straight flush på rad när vi spelade poker! :D (Dock Kaks och Fröken A:s doing, de var dom som blandade kortleken :P)

Kommentarer
Postat av: Karin

My my vilken snygg ny design på bloggen! Lite för snyggt för en fuskare kanske? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback