Göteborg och diverse

Håller på att avsluta allt som behövs till Göteborgs-ansökan, har fortfarande lite svårt att bestämma mig för vilken monolog jag ska göra. Har bestämt pjäs och karaktär, men sen visade det sig att hon har tre monologer...Skulle vara bra om Prigg kunde svara så kan vi hjälpas åt. På tal om Göteborg damp det ner ett fint brev från Svenska studentbostäder som informerade mig om att de inte kunde ställa mig i bostadskö eftersom utbildningen jag ska söka inte är kåransluten. Tack tack liksom, ska man behöva söka bostad som privat om man inte tänker läsa vidare på ett ställe med studentkår? Förstår inte hur de har tänkt sig...

Skickade iväg hemprovet till Micki för två minuter sen. Orkade inte sitta och älta om svaren på frågorna räckte till (pga hennes helskumma betygsättning för varje fråga) så det svischades iväg. Tråkigare har jag sällan haft, usch vad jag hatar att sitta och måla strukturformler i PSP.

Har blivit tillfrågad om att vara vikarie för Marie på instrumentdemonstrationen i Smedjebacken mån-tis nästa vecka. Får se vad Janne tycker om att jag är borta från två filosofi-lektioner, annars blir det av med vikarie-ersättning för Gargamel :D Kommer bara vara borta på förmiddagarna dock, så dinosauriearbetet och religionen kan andas ut.

Uppdaterad to-do list
  • NK labbrapport
  • Svenska klagobrev och skriva klart reflektionen om rollspelet
  • Drama-skrivning
  • Läsa 1984
Sen finns väl alltid projektarbetet kvar, men då den skriftliga delen är över behöver vi inte bekymra oss om det :D

Kommentarer
Postat av: astri

bla! jag viill också tjäna pnegar bara sådär! schnyft. får ut och ragga imorrn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback