Dancing in the dark!

Var ensam på spinningen idag då Astri är i Bergen och Karin har umgåtts för mycket med Erika och blivit sjuk. Var duktig dock och körde två:or hela sista minuten på Bruce!

Annars har dagen bestått av bränt ris (eftersom jag bara skulle koka 1 portion ris och pannan decided not to) som medförde att lunchen instället bestod av pasta och sås och lite filande på dramareflektionen vi fick av Ankie. Problemet är att det är 4 frågor, som är de enda som kan ge en högre betyg än G (eller var det t.o.m. så att man kunde få VG enbart pga lektionerna?) och jag är snart klar med två av dem, vilket har resulterat i en sida. Känns allmänt fel att bara lämna in två sidor till Ankie (om trenden fortsätter med de andra frågorna vill säga) så jga måste komma på något mer fyndigt att säga. Dock handlar alla frågor bara om vd man själv tycker att man gör i dramasalen och liknande och därför går det inte att göra någon dunder-reflektion ála 2:a världskriget. Ponder ponder, som jag brukar säga...

Ska läsa igenom mitt projektarbete idag också och fixa klart texten, så får vi se om det blir videoredigering imorgon. Annars är det påsklov, med allt vad det innebär: STAR TREK to the people! :D

Kommentarer
Postat av: Karin

Var du alldeles ensam och spann? Maria då?

Jag tror att jag ska spendera lovet med att titta på dom där avsnitten av ANTM på youtube!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback