Back!

Tillbaka från sthlm efter en helg av lite sova och mycket äta onyttiga saker. Lite sömn pga min systers infernaliska katter som väcker folk genom att gå på dom. Mysigt att ha 6 kilo koncentrerat till en punkt i tass-storlek mitt på revbenen. Menmen, schalger blev det också med mycket tyckande, lite tacos och marängsviss och även om Sanna Nielsen borde ha vunnit gör det mig inte så mycket att Perrelli vann. Förhoppningsvis går det lika bra i år som det gjorde förra gången hon var med.

Därutöver har jag lyckats bli hookad på America's Next Tod Model också, främst tack vare att 3:an (som jag precis har fått in på boxen) visar gamla avsnitt vid 16 varje dag, alltså den tidpunkt då jag är som mest uttråkad och inte har något att göra. Sedan finns hela Cycle 9 och alla avsnitt som kommit ut av CYcle 10 uppe på youtube, så jag är hookad :D

Har införskaffat perfekta skor till balen och studenten för 299 kronor idag. Måste bara lära mig att gå i dom före 30 maj så det lär bli ett himla nötande av golvet på övervåningen fram till dess :D Ska leta reda på digitalkameran imorgon och lägga upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback