Jobb och Dolph!

Ytterligare en vecka på jobbet och mycket har inte ändrats. Mina arbetsupggifter har dock utökats till att vattna blommor, vilket jag och Alicia gjorde med glädje under hela eftermiddagen. Fick åka 4-5 vändor mellan huvudkontoret och Norra porten/baksidan av ABB med 6 fyllda vattenkannor i baksätet; jag lovar, så snabbt har det aldrig känts att köra 20 kph. Renaulten flyter på bättre och bättre, är fortfarande helt knas med att man i princip släpper upp hela kopplingen innan dragläge medan gasen går i spinn efter 2 mm. Rensade även en rosenhäck idag, dock hann vi inte med hela, så Per Haugland får leva med en rosenhäck som är helt orensad och en häck där allt utom 2 meter är rensat. Verkar ju dock inte som om han är en trädgårdsfantast så han märker nog inte :D

Förutom det händer inte mycket; Dolph Lundgren har varit på tapeten de senaste dagarna, mest för att vi såg "He-Man and the Masters of the Universe" i helgen där Dolph är allas vår He-Man och springer omkring i löjliga kläder medan han måste hitta the key som Monica i vänner lyckats slarva bort tillsammans med Tom Paris från Star Trek Voyager. Ojoj säger jag. Dessutom ska Dolph vara sommarpratare i P1 någon gång i sommar (Den 19:e juli upplyser mig sr.se om) och om jag inte kan lyssna liveså lovar jag att jag garanterat kommer ladda hem podcasten från sr:s hemsida och njuta i datastolen. Får se hur dålig hans svenska är, det ryktas ju om att han gjort en Anita Ekberg och helt plötsligt inte kan prata ren svenska alls. Skumt med tanke på att han är gift med en svenska, menmen kanske det som händer när man spelar in för många B-actions och får lite för många slag mot huvudet? Fast iofs, har man en IQ på 150 och talar fem språk flytande (där japanska ingår) spelar det ingen roll hur de språken talas av personen i fråga antar jag, han kan ju amerikansk engelska riktigt bra iaf.


Flög ut på youtube för att leta efter ett lämpligt Dolph-klipp och hittade en hel del träningsvideor från 80-talet som jag bjuder på någon annan gång. Idag var det det här klippet som fångade uppmärksamheten XD



Showdown in Little Tokyo (1991)

Kommentarer
Postat av: Karin

Antagligen kulturgathering hos Astri på fredag! Tid och andra viktiga detaljer kommer snarast.

Postat av: astri

haha, sådär kan jag också göra! typ, nej. lite småkasst, sådär

2008-06-29 @ 19:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback