Träning och diverse...

Förra veckans produktivitet infann sig inte den här veckan. Hela dagen var allmänt blaj (fast jag skrev klart faktan om Swami Prabhupada och började powerpoint-sidan om honom iaf) men det blir det nog bättring på. Är nästan klar med labbrapporten, och jag har åtminstone skrivit ut ansökningspapprena till de musikalutbildningar som finns i Sverige. Dessutom har jag nog aldrig tränat så mycket som under den senaste månaden, så banne mig om det inte syns i gymmets statistiklista som Patrik alltid sätter upp i slutet av varje månad! Ska dessutom träna med Priggles imorgon klockan 7, får se hur väl emottagen man blir på filosofilektionen sen när man är pigg och glad som en tok pga träningen....

Annars sitter jag oh funderar på om man kanske ska börja på något kreativt, typ sticka eller göra klart broderiet av rosen och fjärilen i korsstygn som ligger nere i tidningskorgen, men det tar alldeles för mycket fokus från mina Star Trek-avsnitt. Star Trek ja. Efter en period av kopiösa mängder Criminal Minds är det återigen Star Trek som gäller, most likely för att det bara finns ett CM-avsnitt som jag ännu inte sett (pga den pågående idot-strejken mellan Hollywoods producenter och manusförfattare, eftersom producenterna inte tycker att författarna ska få royalties för att de använder deras material över internet) och för att det finns sådär en närmare 400-500 avsnitt av diverse Star Trek serier som än väntar på att jag ska titta på dom och bli ännu mer trekkie-nördig och odräglig. Anyway, anyhow så är jag halvvägs in i säsong ett av TNG, 3½ säsong in i Voyager och några avsnitt in i DS9. Har dessutom sett de flesta avsnitt av Enterprise, men eftersom jag just nu försöker se serier i kronologisk ordning får jag ta tag i den serien senare. Synd bara att det inte finns några snyggingar ála Chakotay eller Trip i DS9, det är nog därför den blir lite glömd...Picard å andra sidan, det skulle kunna bli ett helt eget inlägg. Har insett att jag såg väldigt lite film förra året jämrfört med de två åren innan, antagligen pga allt serie-tittande och då främst någon Star Trek-serie. Synd för filmerna, men Jean-Luc Picard slår nog det mesta....

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, nu borde du bli med i gymmets statistiklista.

2008-01-28 @ 21:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback