Såpa, i dubbel bemärkelse...

Efter den goda nyheten om att Estetisk verksamhet inte börjar förrän den 17 och att jag därför är ledig hela torsdagen har jag spenderat en absurd tid på att kika på Glamour-klipp på youtube och återigen konstaterat att jag är en sucker för dödsscener, särskilt Darlas då jag sitter och gråter som en stucken gris. Menmen....

Iaf så fick jag julklapp av min moster bestående av ett dusch- och hudcremespaket från Dove, mycket trevligt men jag blir något tveksam av Doves reklam från sidan av förpackningen:

"Dove tror på verklig skönhet och har skapat Doves fond för självkänsla, som är till för att hjälpa unga tjejer att omfamna en vidare definition av skönhet och utveckla en bättre självkänsla."

Sorry Dove, men jag tror inte att era dusch- och hudcremer leder tillstörre självkänsla, även om hudcremen gör att huden glittrar värre än en julgran.

Kommentarer
Postat av: swik

ha ha, men mähler.. sitte roch gråter till glamour.. ha ha, ryck opp daj!

ha, kul de där med bättre självkänsla.

2008-01-14 @ 19:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback