Prins Ali, nu bugar vi aliababwa!

Ja, då var man hemma efter ännu en danslektion i Falun och det blir bara roligare :D Rosa pantern-musik den här terminen så vi dansar omkring till det. Kommer bli tvungen att tänja på diverse muskler något fruktansvärt mycket om jag ska lyckas med att se graciös ut under hela dansen, iochmed att vi ska börja liggandes (!) ner på golvet och ta oss up genom någon slags gungteknik. Väldigt kul dock, men tänjning som sagt!

Annars har det inte hänt mycket, draman blir allt roligare (grymt bra övningar idag! :)) och jag, Erika och Kak åkte till Dollarstore och införskaffade diverse prylar (bland annat hårsprej till Kak, tops till Erika och ansiktmasker till moi!). Tog ett tag eftersom det tydligen är vägarbete överallt i hela staden och det far tåg lite hit och dit, men vi kom fram tillslut i alla fall.Helskumt med ansiktsmask som luktar choklad men mycket avslappnande. Har inte sett något Star Trek avsnitt idag men det lär hända imorgon och dagen efter det och efter det. Är också mycket möjligt att jag däckar av för mycket Star Trek-tittande men jag har nog hunnit vakna upp tills på måndag :)

Och titeln kom till eftersom jag låg i säkert en halvtimme igår utan att kunna somna eftersom jag hade "Prins Ali" från Aladdin i huvudet. Problemet är också att jag bara vissa delar av texten, så jag hade fyra rader som loppade omkring i skallen igår...Risken är stor att samma sak kommer upprepas inatt.


Hade tänkt lägga in ett youtube-klipp med "Prins Ali", men hittade denna och blev påmind av Priggles kommentar om att hon inte förstod sig på Star Trek, så jag postar denna och hoppas att hon blir Star Trek-frälst genom den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback