Världen är liten...

Sneakade omkring på tradera i jakt efter lite filmaffischer och hittade väldigt fina sådana för 29 kr, dock frakt på varje för 50 kr. Råkar av en slump titta på säljarens smeknamn och ser att han bor i Sunnansjö. Skickar glatt iväg ett mejl och frågar om jag kunde komma och hämta affischerna i Sunnansjö om jag skulle vinna dem eftersom jag bor i Ludvika. Visar sig sedan att det är han som äger vinylshopen och att jag skulle kunna hämta dom där. Jag misstänkte förra gången jag var där att han var samlare av filmaffischer för det satt några riktigt snygga sådana på väggarna där, men då såg jag aldrig att han även sålde vissa i butiken. Om jag vinner auktionerna så kommer det därför bli en väldigt glad Ika som skuttar till vinylshopen efteråt, betalar för de affischer hon redan vunnit och kikar på fler när hon ändå är där. :D



Moaha, you shall be mine!

Kommentarer
Postat av: P.

världen är överdrivet liten måste jag tillägga. haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback