Flytt -08

Har tagit mig i kragen och packat ihop alla kläder och nästan alla saker jag ska ha med mig till Stockholm. Kommer bilder på bilddagboken imorgon, eftersom jag annars skulle behöva ändra texten till bilden jag la upp idag på bdb (vilket inte kommer hända för humorns skull). Annars har jag insett att jag kommer ha med mig bra många fler böcker än jag hade räknat med. Trodde att jag skulle ta med mig en 10 stycken men såg när jag började plocka ihop allt att det är en hel del annat krams jag inte tänker lämna kvar efter mig eftersom de tillhör mig och ingen skulle kunna bli lurad att tro att de finns hemma i Ludvika för att mams eller paps läser dem. Därmed lämnar jag också efter mig stora hål på mitt skrivbord och i bokhyllorna och allt ser horribelt avskalat och tomt ut :(

Har för övrigt hämtat och betalat för mina två filmaffischer idag, vilket har fått mig att inse att jag knappast kommer att kunna ta med mig alla mina filmaffischer till Stockholm eftersom det inte kommer finnas väggrum för dem (tror inte att systeryster vill ha dem överallt på väggarna i de andra rummen). Jag kommer alltså få välja mellan vilka affischer jag vill ha med, vilket närmast kan benämnas som kvalet -08. Det som äter på mig allra mest är dock att jag inte kan ta med mig mina LP-skivor eftersom LP-spelaren är mammas; de kommer alltså få ligga i Ludvika och samla damm tills jag köper en egen LP-spelare (alternativt får en i julklapp eller liknande). Fler av de skivorna jag köpt rätt nyligen samt de jag fick i födelsedagspresent kommer alltså fortsätta vara ospelade ett bra tag till, vilket jag inte uppskattar särskilt.




This is the end my dear friend...

Kommentarer
Postat av: Faster

Lycka till i stora staden. Tar du med dig allt? Kan väl vara gött att ha nåt hos mor o far åsså :)

Kram på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback