Tillbaka från Umeå med ny favvosång i släptåg...

Ja så var man tillbaka från Umeå. Gick inte vidare till dag två men jag är helt nöjd med min insats och tyckte att det gick bra. Förutom själva auditionen fick jag prata med några musikalfrälsta, lära mig lite nya låtar och en hel del nya dansmoves av två av killarna som tar studenten från musikalakademien, så någon gång ska jag demonstrera "partysläggan" ;) Bra också eftersom jag har fått nys om fler musikal-/musikteaterskolor som har 1-åriga linjer som är mer förberedande och som jag konstigt nog fortfarande har tid att söka till, så det ska jag sätta mig och göra imorgon eller på måndag, så jag kanske hamnar på Öland, i Ransäter eller i Hola istället XD

Det som är bra med att åka uppåt är att man kan få in Lugna Favoriter sådär nån gång framemot Gävletrakten och på vägen ner idag hörde jag en låt som jag nu är helt hookad på; vi får se hur lång tid det tar innan jag har lyckats nöta ut den.



Nya favvolåten, "You're So Vain" med Carly Simon


Kommentarer
Postat av: Erika

Har du gett upp Bjärnum?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback