Semantics, my dear

Ja, då skolarbetsbördan är misstänkt liten för tillfället satte jag mig ner och gjorde en ordlista till semantiken så att man slipper läsa igenom det där hemska kapitlet hela tiden. Tror det kan vara trevligt med en sån, så om någon vill ha är det bara att hojta.

Annars har jag upptäckt en hel sjö av roliga trailers på youtube. Hittade Scary Mary för längesen och lyckades efter det inte hitta fler bra trailers. Det finns tydligen personen som sitter ner och klipper om filmer så att de ska verka som om de är i en helt annan genre. Dagen har bjudit på The Shining som romantisk komedi, When Harry Met Sally som skräckis och så Taxi Driver som en romantisk komedi! Mycket nöje och mycket fniss från min sida, även fast jag inte sett varken The Shining eller When Harry Met Sally.


Och bara därför måste vi ju bjuda på de fina omklippningarna! :D



When Harry Met Sally - the horror remix




Scary Mary




The Shining recut




Taxi Driver recut

Kommentarer
Postat av: astri

Hahaha! "I'm standing here, you make the move" Skitbra!

Postat av: ullrika

shitpomfrit va kul! hinner iofs bara kolla "the Shining"-trailern men den var brutally bra!

tack för den!

2008-04-03 @ 16:38:45
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback