Världen är dum

Varför får inte jag delta i tv-program ála Postkodmiljonären? Jag skulle få 100 000 lätt och så får folk spela som knappt klarar 3000 krs gränsen?! Eski teski, som jag brukar säga.

Frågor på sagda program igår var i stil med "Vem av dessa har inte varit med i TV4-programmet Parlamentet?" och "Var hittades Bockstensmannen?". Om inte annat skulle jag vinna mycket pengar enbart pga att jag känner Erika, eftersom en annan fråga igår var "Vilken roll spelade Rachel Ward i tv-serien Törnfåglarna?".

Tsk tsk...

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, mitt eviga tjat kommer till användning ibland;)

2007-03-04 @ 19:05:31
Postat av: Faster

Jag håller med dig om att du skulle ta dig längre än många andra i "heta stolen". Å vem vet, om du vinner riktigt mycket pengar kanske det blir en del över till fattiga släktingar i norr...Nåja en trevlig "gathering" skulle räcka långt! Kram på dig!

2007-03-05 @ 10:47:57
Postat av: Astri

Haha, eller hur! En apa hade klarat sig bättre i miljonären än de idioter tv4 lyckats skramla ihop.

2007-03-08 @ 13:12:24
Postat av: sanna

men hello, cleaver guys? ha ha ha ha
tror ni dom skulle dra med värsta hyper smarta människan så att hon/han kan tömma deras kassa. no way.
he he ;)

2007-03-09 @ 21:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback