En Estocolmo!

Så, åkte alltså ner till Stockholm i onsdags för några dagar slapp, biobesök och musikalbesök med min syster. Hittills har allt varit bra, även om vi inte kunde bada idag för att det var fullt (!). De som stod längst fram i kön hade tydligen väntat en timme, så vi ska gå ner igen senare och se efter hur läget är, annars blir det bad imorgon istället.

Såg Notes on a Scandal igår och varken jag eller Emma förstår hur Cate Blanchett kunde vara otrogen med 15-åringen, eftersom han var übercreepy! Vilken normal människa (eller onormal för den delen) blir tänd av att en kille förföljer en över hela staden? Annars var den väl hysad, Blanchett och Judi Dench var grymt bra =D Imorgon är det dock Singin' in the Rain på Oscarteatern som gäller, hoppas det är lika bra som alla säger.

Annars har väl dagarna här förflutit genom Evil Genius-spel, vandrande på Kista Galleria och försökt sova med en katt liggandes på ens mage. Tog nog en timme igår innan Nemi flyttade på sig så jag kunde röra på mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback