Okända djur med is till punschen....

Har alltså börjat jobba nu i sommar och hittills har det gått ganska smärtfritt, trots ett antal småfadäser på vissa låtar. Sofia (min ackompanjetör? Vad det nu heter) och jag var inte överens om hur repriserna var på en låt vilket ledde till ca 4 omtagningar men över huvud taget så har det funkat. Måste dock säga att "Okända djur" och "Varför är där ingen is till punschen?" har så fruktansärt mycket text att man nästan blir mörkrädd. Höll på att fumla bort texten på sista versen av Okända djur men lyckades faktsitk ta mig igenom hela Is till pusnchen utan problem.

Har alltså spelat tillsammans med klarinettkvartetten idag, varav 2/4 var hyfsat griniga och inte alls verkade tycka att vi skulle göra något. Ett av deras märkliga förslag var att spela en halvtimme tillsammans och sluta klockan 17.00 när vi hade arbetstid till 17.45 och skulle spela i MINST en timme, menmen...Får se om dom är på bättre humör imorgon.
Klockan 12, 14 och 16 som sagt, på gågatan om det är soligt, annars inne i gallerian.

Annars har inte mycket mer hänt, London om ca 3 veckor nu så det är nedräkning av arbetstimmarna :) Bara 64 timmar kvar! Lite Star Trek har det också hunnit bli, medan Tredje Skiftet hypen svalnat då Kanal 9 nu är inne på säsong 5 (läs böjan till slutet, mycket sämre avsnitt) men jag har ju hela första säsongen att gotta mig åt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback