Gnäll-Ika...

Hur har de tänkt sig att jag ska orka vara social med dem i en hel vecka efter att jag kommit hem från London? Dessa dem är två tyskar som var här tillsammans med orkestergänget från Rotenburg förra maj. Tydligen tänker de åka omkring på världens tur i Europa och avsluta med några dagar här i Ludvika, dagar de enbart valt för att kunna träffa mig, som kommer vara så j*vla slutköd efter tre veckor i London att jag bara kommer vilja ligga i sängen och kolla på gamla Star Trek-avsnitt. Från början var det meningen att de skulle komma hit på början av deras sommarlov, runt 20-21 juli då jag åker till London men nu har de alltså ändrat på det. Och förutsätter att jag kommer umågs med dem varenda dag mellan 13-21 augusti, efter hemresan den 12 augusti och då skolan startar den 20:e.

Lägg därtill till det faktum att jag ska vara med i en massa danceworkshops, songclasses och actingclasses och avsluta hela kursen med ett uppträdande så lär jag ju inte heller ha en enda fungerande muskel kvar i kroppen. Jag hade ju planerat att använda hela sista veckan för att vila upp inför skolstarten och nu ser det ut som om jag inte kommer ha en lugn stund över huvud taget. Usch!


Äh, ska lägga in några fina vinkar om danspassen och att jag faktiskt inte kommer ha träffat mina kompisar på tre veckor i näst mejl så han inser att jag inte tänker spendera en vecka med att leka värdinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback