Tv-serier

Eftersom Priggles gjorde detta tar jag också och gör det, och listar alla serier jag följt. Prig använde ordet "besatt av", men jag vet inte om jag varit direkt besatt av alla de här, så det får helt enkelt bli serier jag följt under längre tid (utan någon som helst inbördes ordning eller kronologi).

  • Star Trek: The Next Generation
  • Star Trek: Voyager
  • Star Trek: Enterprise
  • Pacific Blue
  • Sunset Beach
  • Buffy och vampyrerna
  • Robin Hood
  • Morden i Midsomer
  • Kommisarie Lynley
  • Rederiet
  • Skilda världar
  • Time Trax
  • Criminal Minds
  • CSI
  • CSI: NY
  • Desperate Housewives
  • House
  • Dr. Quinn
  • Diagnos Mord
  • Glamour
  • Par i brott
  • Tribe
  • Batman
  • Cagney och Lacey
  • Miami Vice
  • V
  • Magnum PI
  • MacGyver
  • Blossom
  • Ally McBeal
  • Law and Order: SVU
  • Tredje Skiftet
  • Remington Steele
  • Power Rangers

Jag tror det var allt, kan säkert ha glömt något viktigt menmen...(Höll på att glömma Tredje Skiftet, antagligen en av de bästa på hela listan! :O)

Kommentarer
Postat av: Karin

Jävlarns jag kommer att få svårt att slå era listor! Måste gnugga tankeknölarna!

Postat av: astri

haha, min lista torde bli ganska kort.. ska prova i a f

2008-02-21 @ 18:54:33
URL: http://astri.blogg.se
Postat av: Erika

Jadu, Mällie, vi äro av samma skrot och korn.

2008-02-21 @ 22:13:19
URL: http://priggles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback