"Någon väntar på dig..."

Star Trek-manin försvann i fredags när pappa ropade ner mig till ett Criminal Minds-avsnitt som gjorde att helgen gick i Criminal Minds tecken. Dock hade jag bara ett avsnitt kvar av serien som jag inte sett (dumma tv-producenter som inte kan ersätta manusförfattarna för det de är värda!) och när det väl var avverkat var det inte så mycket att ropa hej för, då osedda avsnitt (och vetskapen om att man har osedda avsnitt) förhöjer manin ex antal ggr än när man bara har ett avsnitt och 50 redan sedda avsnitt (som man dessutom sett flera gånger). Funderar på om man ska se CSI: NY ikväll och få lite mani på den serien istället, så behöver jag inte tänka på att det inte finns några fler CM-avsnitt för tillfället och antagligen inte blir några nya förrän i höst.

Annars känner jag mig stressad, utan egentlig anledning. Har inte så många kurser, och därför inte så mycket att göra men det känns som om det är något som ligger och lurar som jag har glömt... SKulle behöva hitta karaktärslistor och lite smått och gott för några pjäser (till balettakademin) också, men det tar vi itu med efter att jag checkat bibliotekets utbud på pjäser och ser om någon av pjäserna finns där.

Helgen har dock varit produktiv, då jag hittat tillbaka till min gamla Wikipedia-mani och börjat påta i artiklarna där igen. Det har hittills lett till två översatta stycken om ljudfilm från engelska Wikin (resten av artikeln följer inom en något sånär nära framtid) och hela produktionshistorien för Disneys Askungen. Hittade nämligen en hel hög med "The Making of...." för flera Disneyfilmer och var överlycklig över youtube under småtimmarna natten mot söndag.


TIll sist den här scenen ur Bernard och Bianca, för att låten är helt underbar och för att Penny visst är världens gulligaste unge (:P åt Priggles).


Kommentarer
Postat av: Karin

Ah snyft och snor! Jag älskade Bernard & Bianca när jag var liten, hade alla filmer och målarblock!

Postat av: Erika

Okej, sången är bra, men Penny är inte söt!

2008-02-05 @ 14:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback