Inspector Lönlö...

Som Karin säger det. Anywho anyhow så har det vsat sig att de tre vännerna har helt uppåt väggarna fel när det gäller just ovanstående serie och tycker att Lönlö ska överge stackars Helen för Havers. NEIN! Det hjälper ju inte heller att Fru Prigg blir helt psychogalen och jublar över att Helen blir skjuten och dör i ett avsnitt (säkert sitter hon och gör evil witchcackle för sig själv hemma på sitt rum, skulle inte förvåna mig om det var hon som pitchade idén till manusförfattarna) och att Kak och Astri också verkar tycka att Lönlö ska hooka med Havers. Och till det säger vi NEIN! som sagt. Lönlö ska inte bli tillsammans med Havers, de skulle inte passa ihop för fem öre (nej, inte ens för tre öre!) oavsett om vi pratar bok-Lönlö som verkligen glassar omkring med sin adelstitel eller film-Lönlö som revolterar mot sin bakgrund och faktsikt är i tjänst utan slips i vissa avsnitt!

Nej, då är jag hellre med på att Lönlö förför sin gamle polares dotter 5 månader efter att Helen dött än att han nånsin ens skulle få en tanke om Havers som en medlem av det motsatta könet!

Kommentarer
Postat av: Karin

Men usch gör han det!? Vilket svin, när han äntligen kunde få Havers! hahaha

Jag måste säga att jag är förvånad Mähler, det är inte ofta folk håller på frun istället för älskarinnan, det får du beundransvärda moral-applåder för :D

Postat av: Erika

Moahahahahahahaha!!! Det var min idé. Först skjuta Helen, sen ta över världen! Mohahahaha!!

2008-02-24 @ 19:57:23
URL: http://priggles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback