Feber-matic!

Efter en skumskum natt med diverse uppvaknande och helt galna drömmar vaknar jag vid 7:00 med en konstig känsla av tyngd i hela kroppen. Utöver detta har huvudet någon gång under natten också blivit betongklump och jag traskar ner till päronen som sitter och äter frukost. Konstaterar att jag har feber (pappa genom "du är lite varm också" och mamma med orden "Men du har ju feber! och JÄTTEMYCKET också!") och lägger mig på soffan. Lyckas få mamma att åka och köpa piggelin åt mig och tar en ibumetin. Strax efter första intaget av piggelin för dagen känns det mycket bättre, nästan helt återställd, men sen kröp tröttheten tillbaka och jag däckade vid 14.30 till tonerna av Barbra Streisand. Vaknade åter till liv igen vid 17.30 och har ätit lite mer piggelin. Tänkte se lite star trek, äta mer piggelin och se till att jag är frisk tills imorgon när jag och Sanneman ska till sthlm. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju gärna spana in http://baehrendtz.blogg.se ;)

2008-02-14 @ 18:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback