"Det finns ett hav som ingen ser..."

Ha! Jag har löst en av mina dikter, dvs insett vad det är den egentligen handlar om så nu känns det bra. :) Det var dock den lättare dikten, får se om jag lyckas ta mig in i "Pojken i mörkret" och utforma någon sorts plan för den. Ska kika lite mer på Brittas mall över lyrikanalys och se vad mer jag kan få in, men för tillfället flyter det på :D

Var ett tag efter naturkunskapen helt övertygad om att det var fredag pga att lektionerna är samma tid tisdagar och fredagar och jag och Erika brukar träna precis före nk på fredagar. Idag hade jag tränat innan nk och när jag satte mig i bilen efter lektionen satt jag och funderade på vad jag skulle göra ikväll, vilken god mat vi skulle äta hemma och om man kanske skulle dra ett Star Trek-race, innan jag insåg att helgen är hela tre dagar bort. Bleh :(

Ovanligt mycket myspys-vecka den här veckan dock, eftersom religion-redovisningen igår innebär att jag inte har svenska på fredag och därmed inte börjar förrän 14.30 (!). Ska nog se till att göra klart den skriftliga delen av projektarbetet imorgon och på torsdag så jag kan börja på den roliga biten och börja fundera på vad för slags scener/filmer jag vill ha med i min videopresentation :)


Och eftersom Karin påpekade hur mycket hon tyckte om Bernard och Bianca som barn får vi lägga in en till musiksnutt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback