Captain Jean-Luc Picard of the USS Enterprise!

Så var man klar med första diktanalysen, och listan av saker att göra krymper därmed drastiskt. Måste hitta en bok att läsa till nästa moment i Litteraturvetenskapen, den biografisk-inriktade läsningen intresserade mig bra mycket mer än den samhällskritiska, men jag har läst flertalet av böckerna Britta hade på förslag. Får fråga Karin vilken Kafka-bok hon tänkte läsa och se om jag kan ta honom också. Beror väl på hur vi ska redovisa momentet också, är det bara en uppsats man ska skriva spelar det nog ingen roll om vi tar Processen båda två (känner att Förvandlingen fick sig några törnar när Britta läste Gregor för klassen, och jag litar inte riktigt på den längre). Har Wilde skrivit någon mer bok än Dorian Gray som är biografisk? Tål att funderas på...

Emily var här och vi provade ut livet till klänningen, som kommer bli skitsnygg! Väldigt mycket orange, men då syns man i alla fall :D Måste traska in hos frisören och kolla på frisyrer också, men allt i sinom tid.

 Hittade den här hysteriskt roliga sången/videon, som jag nu sitter och poppar till. Grymt bra måste jag säga..


Kommentarer
Postat av: Karin

HAHA! Bäst! Men vad är det för avsnitt som han dansar i? Har jag tyvärr missat.

M-m-m-make it so!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback